سریال دکستر
 
آخرين و جديدترين عناوين فيلم و سريال و انيميشن
پايگاه اطلاع رساني فيلم و سريال و انيميشن
 
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : س م

سریال دکستر در سال 2006 در تلویزیون نمایش داده شد .این سریال محصول دو شبکه CBS , Showtime میباشد. داستان این سریال در باره قاتلی خونسرد و حرفه ای به نام دکستر می باشد که همزمان هم در اداره پلیس مشغول به کار است و هم در زمان مقتضی به قتلهای زنجیرهای خود می پردازد .این قاتل خونسرد دارای ظاهر بسیار ارام و دوست داشتنی است به گونه ای که همه همکارانش او را بسیار دوست می دارند ولی این ظاهر دوست داشتنی پوششی برای پنهان کردن ان چیزی است که سالها در نهاد او وجود داشته و ان چیزی نیست جز اشتیاق به کشتن ولی نه کشتن هر کس بلکه کشتن کسانی که سزاوار مردن هستند . با گذشت زمان با شخصیت و منش و رفتار دکستر اشنا می شویم و با فلش بک هایی به دوران کودکی و نوجوانی او رجعت می کنیم و به علت رفتارهای نامتعارف او پی می بریم. در طول سریال داستانهای جنایی دیگری نیز اتفاق می افتد و از طرفی شاهد زور ازمایی دکستر با قاتلان و جانیان شهر میامی هستیم.

 

نام سریال : Dexter - دکستر
ژانر : رازآلود | هیجان انگبز | درام | ترسناک
کارگردان : Keith Gordon
نویسنده : Rolfe Kent
بازیگران: Michael C. Hall , Jennifer Carpenter , Lauren Vélez , David Zayas , James Remar ,…
سال انتشار : 2006 - 2010
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
کانال پخش کننده : CBS آمریکا
تعداد فصل ها : پنج فصل
تعداد قسمت ها : 60 قسمت

خلاصه داستان : دکستر در سن ۳ سالگی یتیم شده و دارای یک آسیب روانی توسط افسر پلیس میامی هری مورگان به فرزندی پذیرفته شده بود.داستان در مورد  Dexter Morgan کارشناس تحلیل رد خون (blood spatter pattern analyst) پلیس Miami هست که اوقات فراغتش را با کشتن پر می کند و به روایتی قاتل زنجیره ای (Serial Killer) هست - با انگیزه و هدف مشخص - او فقط کسانی را می کشد که لیاقتش را داشته باشند; قاتل هایی که از دست پلیس فرار کرده اند, متجاوزها و ... . پدرخوانده اش Harry Morgan پلیس خوشنامی بوده است که ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پايگاه اطلاع رساني فيلم و سريال و انيميشن و آدرس movinfo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 57283
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1